Monday 6 November 2017

Pokoje handlu walutami


Nasze usługi Huzefa rozpoczęła działalność w 2000 r., Począwszy od akwizycji w Wielkiej Brytanii i USA oraz opcji na akcje. Naciągał się na handel techniczny, budując własne zasady handlowe i systemy. Po współpracy z czołowymi firmami, w tym z Deloitte i PricewaterhouseCoopers, odszedł z kariery w dziedzinie finansów, aby rozpocząć handel Forex w 2005 roku. W 2017 r. Huzefa została powołana przez DailyForex jako Starszy Analityk. Jego opublikowane artykuły obejmują techniczne strategie handlowe i analizę rynku. W tym samym roku Huzefa została zaproszona do bycia prelegentem na 2017 Las Vegas Forex opcja Options Expo i 2017 Toronto MoneyShow. Dzisiaj Huzefa uczestniczy w licznych imprezach handlowych zarówno jako uczestnik, jak i mówca. W 2018 roku Huzefa przystąpiła do Kanadyjskiego Towarzystwa Analityków Technicznych. Oprócz handlu, Huzefa cieszy się mentoringiem handlowym na wszystkich poziomach, komunikując swoje pomysły i rozwijając wspólne środowisko uczenia się. Jako pierwszy założyciel i dedykowany administrator dla SimplyProfit i TheForexRoom pragnie zapewnić jak najlepsze doświadczenia użytkowników, aby członkowie mogli rozwijać swoje dobre praktyki handlowe. Huzefa mieszka w Toronto w Kanadzie. Brian Tsang Moja podróż rozpoczęła się podczas wyszukiwania mojej następnej okazji po sprzedaży mojej części rodziny. Mój przyjaciel zaoferował mi pracę w niepełnym wymiarze czasu, sprawdzając jego modele handlowe. To było dla mnie bardzo nowe terytorium, tak zwane doświadczenie handlowe, do tego czasu kupowałam poszczególne zapasy poprzez mój bank. Ale ten początek pozwolił mi rozwinąć strukturalny i techniczny pogląd na rynki. Po kilku latach w Toronto, w Kanadzie, wybrałem mentora: Duane'a Gotta, znanego sprzedawcę towarów, dawniej Senior Instruktora Handlu dla eSignal Learning. Pod jego przewodnictwem opracowałem metodę i plan handlowy. To było w połowie 2017 roku. Szybko osiągnąłem zysk miesięczny zysk na rynku Forex z moimi najlepszymi miesięcznymi statystykami na bieżąco z 80-krotnym wygranym z pozytywnym ryzykiem. Stopniowo uszlachetniałem mój plan handlowy, stale testując, aw 2018 r. Dokonałem przejścia na kontrakty Futures, gdzie teraz chcę rozwijać swoją karierę handlową. Dziś dostarczam salonowi Live Room 3 dni w tygodniu z SimplyProfit i zarządzam własnym kapitałem. Jestem także aktywnym członkiem kanonu kanadyjskiego stowarzyszenia analityków technicznych (CSTA). Strategia transakcyjna Strategie używane do obsługi transakcji w pokoju są sekwencyjne, powtarzalne i testowane. Używamy tego samego zestawu kryteriów w każdej strategii, abyśmy mogli niezawodnie wykonywać, a nie handlować na niezagregowanym terytorium. Wszystkie nasze sygnały handlowe i połączenia są objęte wpisem, celem zysków i stratą. Bez żadnego z tych trzech elementów nie można nazwać strategii. Prowadzimy handel i prowadzimy własne transakcje na naszych kontach na żywo. Metoda handlowa Brians Futures Jestem przede wszystkim handlowcem technicznym. Uważam, że udany handel ma na celu posiadanie wiarygodnego zestawu oczekiwań dotyczących ruchu na rynku w określonych przedziałach cenowych i czasowych. Stwarza to możliwe do zrealizowania możliwości wejścia na rynek. W moim planie handlowym są cztery zasady organizacyjne. Po pierwsze, moja analiza zaczyna się od podstawowej strategii Elliott Wave i geometrii rynku. Po drugie, patrzę na współpracujące poziomy w różnych ramach czasowych. Po trzecie, mam konkretne wzorce świecowe, które powodują, że jestem w handlu. I wreszcie chodzi o kontrolę ryzyka. Każde miejsce handlowe ma stop loss i początkowe cele lub zysku. Zajmuję się tylko transakcjami, które mogą mieć pozytywne skutki. I na własny rachunek, zawsze kontroluję procent konta, które jest zagrożone z każdym handlu. Mój plan handlowy ma na celu ograniczenie możliwości ruchów rynkowych i gdy spełnione są moje kryteria, jestem gotowa wziąć udział w tym ruchu. W Live Room z SimplyProfit kupuję futures typu USDJPY (lub 6J), E-mini SampP (ES) i E-mini Dow (YM). Kiedy jesteś zalogowany do pokoju, usłyszysz mój komentarz o mojej metodzie i możesz zadać tyle pytań, ile mam czasu, aby odpowiedzieć na moje pytania o podróży z SimplyProfit Najczęściej zadawane pytania (FAQ) Dołącz bezpłatnie NEW 2017 8220 GTR8217s Największy krytyk Apologizes do Szymona i Global Trade Room za to Wrong8221 1 Online Trading Edukacja GTR. Trzymaj się coraz lepiej Przyjdź zobaczyć, co to wszystko zamieszanie Chcesz więcej ruchu Dignissim enim porta aliquam nisi pellentesque. Pulvinar rhoncus magnis turpis sit odio pid pulvinar mattis integer aliquam Goblinus globalus fantumo tubus dia montes Scelerisque cursus dignissim lopatico vutario Montes vutario lacus quis preambul lacus Leftomato denitro oculus softam lorum quis Spiratio doden Boże Narodzenie gulleria tix cyfrowy Dual fitemus lacus quis preambul pat turtulis Scelerisque cursus dignissim lopatico vutario Montes vutario lacus quis preambul lacus SUBSKRYBUJEMY NASZE NEWSLETTER I START ZWIĘKSZENIE ZYSKI TERAZ Nigdy nie udostępniamy wiadomości e-mail osobom trzecim. ZAREJESTRUJ SIĘ DO NEWSLETTER Turpis disam adipiscing hac montes odio ac velit Porta, non rhoncus vut, vel, i adipiscing magna pulvinar adipiscing est adipiscing urna. Dignissim rhoncus scelerisque pulvinarFree Training Rooms Udoskonalaj swoje umiejętności handlowe w bezpłatnych salach szkoleniowych na żywo Zobacz system Hawkeye działający w każdy środę rano Nasi eksperci pokażą, jak zwiększyć swoje szanse na podejmowanie lepszych decyzji przed rozpoczęciem handlu. Dowiesz się na żywo, jak Hawkeye Technology używa analizy wolumenu objętości, aby zobaczyć handel zanim zaczną się formować. Zobacz nasze dotychczas nagrane filmy szkoleniowe Teraz w salach szkoleniowych na żywo w Hawkeyes dowiesz się: Identyfikuj wpisy handlowe o niskim poziomie ryzyka przy użyciu zestawu narzędzi Hawkeye Analizuj działanie cenowe za pomocą woluminu Identyfikuj mocne i słabe strony we wszystkich głównych rynkach Wprowadzanie sygnałów trendów i głośności Zarządzanie i budowanie pozycji W skrócie, jak wejść, pozostać w, a kiedy wyjść z pokoju szkoleniowego Live Training w Hawkeye to super-learningowe zasoby. "Volume Secretquot"

No comments:

Post a Comment